30°C 
  • دوشنبه،01 مرداد 1397
  • ورود
       
      •  
        منبع خبر : https://news.mashhad.ir
        تعداد بازدید: 193
        کد: 140156
        تاریخ انتشار:
        ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
        عضو کمیسیون عمران و طرح‌ریزی شورای شهر در باید از کارخانه آسفالت شهید مجیدی مطرح کرد؛

        لزوم اولویت‌بندی آسفالت معابر سطح شهر در کمیته‌های تخصصی

        باید مشخص شود که هر کجا و چرا باید آسفالت شود. این موارد باید بازبینی شود. شورای پنجم اگر بتواند این موضوع را مورد توجه قرار داده و به سرانجام برساند کمک زیادی به بالا رفتن عمر آسفالت، کاهش هزینه‌ها و بالا بردن مشارکت مردم و در نهایت افزایش رضایتمندی شهروندان از خروجی کار، خواهد شد.
        لزوم اولویت‌بندی آسفالت معابر سطح شهر در کمیته‌های تخصصی

         

        عضو کمیسیون عمران و طرح‌ریزی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: باید با اولویت‌بندی آسفالت معابر سطح شهر در کمیته‌های تخصصی، باعث کاهش هزینه‌ها و افزایش رضایتمندی مردم شویم.
        به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد مقدس، شهناز رمارم در حاشیه بازدید از کارخانه آسفالت شهید مجیدی شهرداری که با همراهی سایر اعضای کمیسیون عمران و طرح‌ریزی شهری شورای اسلامی شهر و همچنین معاون فنی و عمران شهرداری مشهد، مدیرعامل سازمان عمران و سایر مدیران حوزه آسفالت شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: نگاه من به آسفالت از منظر اجتماعی است. در حوزه آسفالت هزینه‌هایی را متقبل می‌شویم و پیشرفته‌ترین کارخانه تولید آسفالت در حد استانداردهای روز را دارا هستیم ولی سئوال اینجاست چرا با این‌همه عمر آسفالت معابر ما کم است؟
        وی افزود: بر اساس کارشناسی‌های به عمل آمده، وقتی معبری آسفالت می‌شود به مردم نحوه استفاده از این آسفالت جدید آموزش داده نمی‌شود و زودتر از موعد استاندارد، عبور و مرور وسایط نقلیه بر روی آسفالت داغ پخش شده آغاز می‌شود که این کار باعث می‌شود آسفالت متراکم شده و فضای موجود بین دانه‌های آسفالت از بین برود لذا قیر فضایی برای حرکت در بین آسفالت پیدا نمی‌کند پس به سطح آسفالت نفوذ پیدا کرده و باعث از بین رفتن کیفیت و کاهش عمر آسفالت می‌شود.
        رمارم خاطرنشان کرد: وظیفه ماست که فرهنگ استفاده از آسفالت را همزمان با آسفالت معابر به شهروندانمان بیاموزیم تا هزینه‌های آسفالت کاهش پیدا کند که این کار صورت نگرفته است به طور مثال این مشکل در بولوار وکیل‌آباد که به تازگی هم آسفالت شده، قابل مشاهده است.
        عضو کمیسیون عمران و طرح‌ریزی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس ادامه داد: تا مشارکت شهروندان را نداشته باشیم هزینه شهریمان بالا خواهد بود. در طول چند سال گذشته برخی خیابان‌ها چندین بار روکش آسفالت شده و عمر آسفالت برخی خیابان‌های دیگر به 30 تا 40 سال می‌رسد. این نشان‌دهنده خلاء وجود مدیریت یکپارچه در اولویت‌بندی آسفالت معابر سطح شهر در کمیته‌های تخصصی است.
        وی گفت: باید مشخص شود که هر کجا و چرا باید آسفالت شود. این موارد باید بازبینی شود. شورای پنجم اگر بتواند این موضوع را مورد توجه قرار داده و به سرانجام برساند کمک زیادی به بالا رفتن عمر آسفالت، کاهش هزینه‌ها و بالا بردن مشارکت مردم و در نهایت افزایش رضایتمندی شهروندان از خروجی کار، خواهد شد.
        احمد پورمفردی

         

        تعداد بازدید: 193
        ارزیابی
        ارزیابی این مورد:
        1 0
        آیا این مطلب را می پسندید؟ بله خیر